fredag 1 april 2011

Utställning

För första gången ska jag ha en utställning.
Känns spännande och lite pirrigt. Speciellt då det är ett konstmuseum som vill satsa på mina sportbilder.
Visst har mina bilder hängt på lite olika ställen, men aldrig såhär många.
Framförallt ger det en chans att titta igenom vad man gjort och att en ny publik får chansen att se hur jag tänker när det gäller sport. 
Jag älskar inte all sport men jag älskar bra sportbilder, oavsett vilken nivå utövarna är på och just detta hoppas jag kunna förmedla.
Sitter och väljer från ca 200st bilder som jag kan tänka mig men har givetvis hjälp av de som ska hänga utställningen och jag blev direkt glad när de valt ut bland annat denna bilden på Usama Aziz.



3 kommentarer:

  1. Fasen vad kul, Grattis. Var när hur?
    Tobbe

    SvaraRadera
  2. Grymt! Fan så kul kompis.
    Bra blogg, bra bilder, bra kille!

    SvaraRadera
  3. Tobbe, jag återkommer med tid och plats.
    Lasse, vad vore vi utan dig:)
    / Röran

    SvaraRadera