måndag 28 oktober 2013

Tack Malin

I Torsdags fick jag göra ett snabbjobb i Norrköping.
Det var DNs Malin Fransson som fixat till ett jobb med Malin Baryard Johnsson och hennes stjärnhäst Tornesch. Hästen har varit tvungen att operera bort ena ögat men är ändå en av världens bästa inom hoppning.

Att jobba med Malin Fransson är rena lyxen. Hon har alltid järnkoll på allt och eftersom vi gjort så många jobb ihop under 15 år så vet både hon och jag hur vi ska pusha varandra.
Kanske är vi lika stöniga jag och Fransson, fast på olika sätt:-)
Vissa gånger har jag en ide eller person som jag följt men ofta är det Malin som genom alla sina kontakter snitslat en bana fram till ett bra fototillfälle och jag behöver bara trycka på exponeringsknappen, kolla här tex.

Tack Malin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar