söndag 2 september 2012

Start.

Fredagen var jobbig.
Begravning och mycket känslor kring allt.
Tänker extra på de jag tycker om, blir så tydligt vad de betyder.

Två timmar senare sitter jag på planet mot London och Paralympics.
Hamnar bredvid en kostymnisse som drägglar.
Speciellt drägglar han när han sovit två timmar på min axel.

Bytte t-shirt och landade i den otroliga värld som ett OS är.
Paralympics är mindre än OS men ändå är det 570 ackrediterade fotografer.
Träffar snabbt Jonas Ekströmmer Scanpix och Carl Sandin BB som redan varit i London några dagar.
Titta gärna på Carls fina blogg här.

Nu startar min andra dag här fast jag redan kopierat bilder i två timmar.
Valen av motiv är många och snart kommer jag hitta min väg i denna resan.
Största skillnaden mot OS är nog att ALLA som tävlar på Paralympics är vinnare och varenda person här har en historia värd att berätta.






2 kommentarer: