onsdag 4 maj 2011

Fick en ide!

Jag fick en ide idag.
Kom på en bild som jag ville ta inför mitt föredrag nästa vecka.
Måste erkänna att jag blivit inspirerad av Darebergs konstsimsbilder och begav mig därför till Neptuns konstsimsträning. Har varit där många gånger förut men nu är det över 4 månader sedan jag plaskade omkring bland dessa sjöjungfrur. Själv är jag en valross i jämförelse för simma är jag ingen hejjare på.
Mitt första simmärke tog jag genom att gå 25 meter på botten av bassängen och när Dareberg håller andan i 1min och 55 sek så tycker jag att det är svinjobbigt efter 45 sek.
Dessutom tog jag fel simfötter idag och fick kramp redan efter 20 min.

Är lite osäker om min bildide' höll men jag har ytterligare en chans på mig.
I morgon ska jag montera 20 st bilder i storleken 100X70cm och här är ett knäpp från idag.

Roligt att fotografera uv igen:)


2 kommentarer:

  1. Hej Jonas,
    Jag har följt din blogg längen och har dig i min blogg/inspirationslista, och jag ser fram emot få se dina bilder på ABECITA. Förmodar att vi kanske ses på måndag eller tisdag då bilderna "hängs".

    Ha dä bäst.

    //Jörgen Jarnberger

    SvaraRadera
  2. Trevligt.
    Ska bli spännande att se vem som gömmer sig bakom kameran och tar så fina bilder.

    hälsn jonas

    SvaraRadera