fredag 22 november 2013

Petter Johansson / 100000 bloggläsaren

Den andra personen som lyckades bli nr 100000 på bloggen heter Petter Johansson.
Här följer två fina bilder och en presentation av Petter.
Han får en bild som jag tagit plus en orginal "Gaulafluga" gjord av mig.


Jag heter Petter Johansson, 26 år, bor i Älvdalen tillsammans med flickvän Ida. Jobbar som elektriker. Åker snowboard, motocross/enduro, träna, fota, fiska och umgås med vänner på min fritid.
Jag köpte min första systemkamera 2010, en Nikon D5000 som har följt mig sen dess. Men hade kampaktkameror några år innan. Började nog bli mer intresserad efter att jag fotat på en crosstävling med min pappas gamla kamera. Då jag såg all sand som sprutade mönstrad efter nabbarna i däcken.
Fotar helst saker som rör på sig, men även natur/landskap blir inspirerad av andras bilder och filmer. Lägger ut dom bilderna jag blir mest nöjd med på en blogg,johanssonpetter.blogspot.com  


Foto: Petter Johansson

Foto: Petter Johansson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar