söndag 10 juli 2011

Pent Vaer

I natt avslutade jag avslutades mitt laxfiske för i år, jag checkade in på slottet och mår som en kung. 
Resan har varit helt otrolig och jag kommer aldrig att glömma den, jag lovar. 

Visst är det otroligt att landa laxar men det är egentligen allt runt som gör att man redan längtar tillbaka, och redan börjar planera och drömma om nästa gång. Drömmarna är nog egentligen det viktigaste och jag har samlat massor av material till drömmar. Sista timmarna igår så gick jag helt ensam i mörkret och tänkte på hur liten man känner sig ibland, men konstaterade oxå att stressen i staden ofta skrämmer mig mera än tystnaden i den stora skogen.

Nu börjar nästa semester och vädret här i Trondheim är regn , regn och regn.
Eller som de säger på väderleksrapporten.

- Enkelte regnbyer, i stort sett pent vaer.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar