söndag 4 november 2012

Tror jag har lärt mig nått





Efter att ha spenderat helgen i Umeå tillsammans med mina goda vänner Torbjörn Jakobsson och Lars Dareberg så har jag lärt mig några saker.

-      -  Det viktigaste är inte att mina vänner tycker om mina bilder utan att de tycker något om mina bilder.

-       - En bra sportbild blir bättre om det är med en amerikansk flagga, i alla fall när det gäller tävlingarna NPPA och Poyi.

-       -Vissa reportage har vi gjort för många gånger.

-       -Kvaliteten på sportbilder i Världen har höjts men topparna är färre och lägre.

-       -Det är viktigt att bli påmind om vad det är man vill berätta med sina bilder speciellt i reportage.

-       -När man brottar ner Dareberg så ska man inte lämna kvar sin egen fot under hans rumpa, 
     det gör fruktansvärt ontL

Foto: Torbjörn Jakobsson





1 kommentar: